2011. június 29., szerda

Frissel kapcsolatos időpont!

Sziasztok! Bevallom nektek, hogy ma akartam hozni a fejit, meg is írtam szépen már az utolsó mondatnál tartottam, hogy kiöntse ihlet rohamomat, amikor hoppá áramszünet és a pár órás munkám egy pillanat alatt odaveszett. Gondolhatjátok, hogy most mennyi mindent szét tudnék törni...Mivel most túl ideges vagyok, ahhoz, hogy újra kezdjem, ezért inkább holnapra ígérem a feji érkezését. Remélem megértitek! Pfúú! Még most is szét tudnék zúzni valamit, mondjuk ezt a rohadt gépet, meg az áramot vezető berendezést, meg minden ami itt van a közelemben!!!! Na de igyekszem lenyugodni és majd hozom a fejit, amint elkészültem vele, de lehet, hogy csak holnap...vagy nem tudom! :( Puszi! És még egyszer  elnézést azoktól, akik türelmetlenül várták a folytatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése