2011. június 25., szombat

Prológus

Sziasztok! Íme egy új blogom, mert nem bírok magammal!!!! :) na de ez remélem, nektek csak jó! Kérlek titeket, hogy jelezzétek tetszéseteket, ill. nem tetszéseteket felém egy komi által! Nem kerül semmibe, de nekem sokat segítetek vele! Jó olvasást! Nem sokára érkezik majd az első fejezet...Puszi!


"Megrebegtetem a szárnyaimat, és repülni tanulok. Ez a dolgom addig, amíg el nem érem az eget ..."


Vajon milyen élet várna rám, ha nem egy olyan lény lennék, akiben az emberek többsége nem is hisz, hogy létezik? Milyen lennék emberként? Milyen lenne önfeledten szeretni, hibákat elkövetni, szerelmes lenni és legnagyobb hibaként elkövetni azt, hogy elhagyod az egyetlen lényt, akit valaha is úgy szerettél, mint őt? Milyen érzés a szerelem? És az milyen érzés, hogy nincs rajtad annyi felelősség, mint amennyi egy hozzám hasonlónak van?
Szeretném érezni azt, amit a halandók. Szeretnék egy ifjú szívű fiú karjaiban újjá születni, és sok év múlva ugyanott meghalni...
Sosem találtam meg az igazi otthonomat, bár mondják az én otthonomnál nincs szebb hely. Én mégis máshova vágyom. Vágyom a messzeségbe, a gondtalan világba. Egy 17 éves felelősség mentes lány bőrébe szeretnék bújni és úgy élni, mint a többi velem egykorú lányok.
Igaz ha az ember rám nézne, el sem hinné, hogy ez a fiatal test egy több ezer éves lényt takar. Egy 2000 éves lényt, aki tele van búval, fájdalommal és otthontalannak érzi magát...
Néha az emberek is arra vágynak, ami számukra tiltott gyümölcs...

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon érdekes a prológus...várom az első fejit. Izgi történetnek mutatkozik! Siess!

    VálaszTörlés