2011. október 15., szombat

Szünet!

Sziasztok! Ahogy a címben is olvashattátok a blogon íródó törim egy ideig szünetre kerül. Szeretnék írni egy másik történetet helyette és talán utána folytatom, még nem tudom pontosan. Igazából engem nagyon zavar az, hogy írok és egyetlen személytől kapok visszajelzést /neki hálás köszönet ezért/ de mintha már ő sem írna nekem :( Sajnálom a dolgot, nem tudom miért lehet. Bizonyára én vagyok a hibás, mert nem jó a történet, de akkor könyörgöm írjátok meg azt...! Ennyi lenne az egész, szóval nem gondoltam volna, hogy így végződik a sorsa ennek a törimnek, hiszen nagyon nagy lelkesedéssel láttam neki a megírásának és senki sem írta azt, hogy valami nem tetszett neki, mert bizony abból, hogy hallgattok semmit sem értek meg. Erre szokták mondani, hogy néma gyereknek az anyja sem érti a szavát...
A helyette íródó történetemről még nem tudok információkkal szolgálni, de ígérem, amint van fejlemény, jelentkezem nálatok. Azaz a blogomon :) Köszönöm, hogy hagytátok, hogy időtöket raboljam, meg mi egyéb...! Találkozunk az új történetemmel.... :)
Puszi
Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése