2011. szeptember 11., vasárnap

7. fejezet ízelítő

Remélem, őrültök, hogy hoztam egy kis ízelítőt...és ezentúl megpróbálok minden fejiből hozni egy ilyet...jó olvasást ehhez a kis falatkához! :) Nem sokára kiírom a feji érkezését is. :)


"Christiana szemszöge:

Belegondoltam, hogy milyen lehet házasságot kötni, de sajnos semmi emlékem nem volt. Nem tudtam még csak elképzelni sem, milyen érzés. Lassú, nagy léptekkel közeledett leendő férje felé a menyasszony. Körbe-körbepillantottam az összegyűlteken és mindenkinek egy száz százalékig boldog mosolyt küldött. A felénk közeledő angyalról egy másik angyalra tévedt tekintetem, de ő nem azt az örömöt mutatta, mint nővére. Kicsit oldalba böktem, de erre is csak egy fej rázás volt a válasza. Napok óta, hogy elment Elaine és ő nincs magánál. Nem olyan rég óta ismerem őt, de én is nagyon hamar megszerettem és nekem is hiányzik, de szokták mondani, az élet megy tovább...
-Jól vagy?-kérdeztem, amikor egy apró könnycsepp csillant meg szeme sarkában. Ő bánatosan felém fordította tekintetét és én is úgy éreztem, sírni fogok. Már nem kellett sok ahhoz, hogy lehulljon az első könnycsepp, hogy aztán a többi megállíthatatlanul kövesse az első szökevényt.
Alig láthatóan végig simítottam hátán és próbáltam visszatuszkolni a szabadságra vágyó sós nedvet a szemem sarkában. Alice is a könnyeivel küszködött, már azokkal, melyek még követték volna társukat, de ő megállítottam. Mindig is tudtam, hogy ő egy rendkívül erős személyiség. Olyan, akit bárki megirigyelhetne. Nagyon sok mindent megélt már és sosem, egy percre sem láttam gyengeséget a szemében. Soha! És őszintén szólva ez néha megrémisztett engem, de most már tudom, hogy erre csak büszke lehetek, hisz a barátnőm csak egy apró támaszra van szüksége, viszont nekem hatalmasra és ezt tőle ilyen akaraterővel megkaphatom, ahogy sok minden mást is."

Puszi: Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése